چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

تابستان نو رسیده ....

توسط Mohsen シ در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۵

در موضوعات: آرشیو

با سلام خدمت دوستان گلملبخند

امیدوارم که حالتون خوب باشه

در این مدتی که من نبودم اتفاقات خیلی زیادی گذشت و من متاسفانه نتونستم به این وبلاگ سر بزنم .

ولی من در حال ساختن سایتی بودم که الان منتظرم تا یک شب آپلودش کنم :)

درسا تموم شد و متاسفانه کار ما هم تو مدرسه ی نمونه خوارزمی تموم شد ...

دوستامون هر کدوم جدا میشن میرن یک جایی بعضی ها تو تیزهوشان بعضی ها تو نمونه شند آباد و بعضی ها هم تو مدارس دیگه

این روزا خوش بودیم ولی قدرشو ندونستیم...

جدا شدن از دوستان و همکلاسی ها و مخصوصا معلم ها سخت ترین کار هست ولی چه میشه کرد؟

به هر حال من به تیزهوشان قبول شدم تو رشته ی ریاضی...

اسم سایت جدید رو میخوام بذارم چرتکه ولی شک دارم

عمر این وبلاگ هم کم بود شاید در ضمینه ی دیگه ای ادامه بدم

تا یادم نرفته در کلاس های رایگان فنی حرفه ای حتما شرکت کنید

محسن فرج اللهی آرام

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۳ نظر داریم.

amin ahmadiyan ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۵۴

سلام دوست عزیز واقعا وبلاگ زیبایی دارید

اگه زحمتی نیست واستون وبلاگ منو دنبال کنید خوشحال میشم ممنون

Mohsen シ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

حتما ممنون از بازدیدتون :)

نفس .. ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶

aliiiiiiiiiiii bood

Mohsen シ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹

مرسی

Mohammad.koshayan ۰۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶

خخخ  گرچه آزمون آنلاین نداریم ولی مدال یا فاکتور تلاش بر گردن ماست😂😂
یادته؟؟؟؟

Mohsen シ ۰۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵

خخ آره یادم هست فاکتورو بردیم تیزهوشان! عاشقتم ممد *-*

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی