چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

با سلام خدمت چرتک بلاگی های عزیز :)

امروز در کنار شما هستیم با بخش شایعات که ماشاءالله در فضا های مجازی خیلی زیادن :|

حتی شنیدم که اون سیبی که به ملاج اسحاق نیوتون خورد و نیروی جاذبه رو کشف کرد هم شایعه بود :/ کلا الان در خودمم هم شک دارم که وجود من شایعه هست یا واقعیت داره 😛

خوب بگذریم شاید زیاد دیدید که یک روز از خواب بلند میشید میبینید که همه ی کاربرا عکسشون رو به قورباغه تغییر دادند!!!

عوض شدن عکس یک نفر معمولی هست ولی وقتی چند نفر این کار رو میکنند خیلی عجیب میشه!!!!حالا پشت پرده ی این ماجرا چی بود ؟! :/ میبینیم :)

😒

دانستنیهای ریاضی

دانستنیهای ریاضی

توسط Mohsen シ در تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۹۵

 مطالبی از ریاضی که دونستنشون ضرر نمیکنه...(>^.^)>

«اندر احوالات ما بعد از امتحان فیزیک 😅»

با سلام خدمت چرتک بلاگی های عزیز در خدمت شما هستیم با درس شیرین ریاضی 

:::در این پست یک سری به ریاضی و مسائل جالب اون می پردازیم که دونستنشون بد نیست! پس با من همراه باشید::::

کلید های میانبر در مرورگر ها

توسط Mohsen シ در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۵

ترفند های وب گردی:با هر مرورگری که کار می کنید اگر کاربر حرفه ای هستید بدنیست این کلید های میانبر بر را یادبگیرید چون در وقت شما صرفه جوئی خواهد شد. البته هر مرورگر برخی میانبرهای اختصاصی خودش را هم دارد اما یادگیری موارد مشترک به شما کمک می کند تا به راحتی میان مرورگرهای مختلف جابجا شده و به آسانی از قابلیت های همه آنها روی کامپیوترهای مختلف بهره ببرید.

با سلام خدمت شما چرتک بلاگی های عزیز در این پست قراره شما رو تبدیل به مرغ طوفان وب گردی کنم!!!surprise

فرقی ندارد شما از فایرفاکس موزیلا استفاده می کنید، سراغ گوگل کروم رفته اید، به اینترنت اکسپلورر وفادارید یا اینکه دوستدار سافاری اپل و اپرا هستید. در هر صورت این میانبرهای صفحه کلید می توانند برای تان مفید و کاربردی بوده و باعث صرفه جویی در وقت تان شوند.indecision
با توجه به رشد روز افزون اینترنت در میان کاربران کامپیوتر و تبدیل مرورگر به یکی از ابزارهای اصلی برای بسیاری از ما، سرعت عمل در کار با این نرم افزار، می تواند کمک فراوانی به صرفه جویی در وقت باشد. تقریبا تمام مرورگرهای مهم و مطرح امروزی از تعداد زیادی کلیدهای میانبر مشترک پشتیبانی می کنند که این موضوع کار با آنها را سریع تر و آسان تر می سازد.