چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

دانلود ساعت گویای اندروید

توسط Mohsen シ در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۵

در موضوعات: کامپیوتر و اینترنت
 با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه با یک برنامه در خدمت شما هستیم از سایت خبری yjc.ir که خیلی ها میشناسن... برنامه ای که معرفی می کنیم به درد افراد زیادی میخوره... چون متوجه زمان میشید  و دیگه سرگرم کار هایی نمیشید که بعدا یکهویی به ساعت نگاه کنید و ببینید که زمانی گذشته... ساعت اندروید گویا... با ما در این پست همراه باشید!cool

معرفی برنامه

ساعت گویای اندروید برنامه ای ساده و کم حجم برای اعلام ساعت به زبان فارسی راس هر ساعت یا در زمان های متناوب به دلخواه کاربر است که می توانید تنظیم کنید، تا در بازه زمانی مشخص ساعت را به شما یادآوری کند.

امکان تنظیم زمان اعلام ساعت به صورت 5، 10، 15، 30 و 60 دقیقه می باشد. مثلا شما می توانید مشخص کنید که راس هر ساعت، برنامه ساعت را به شما اعلام می کند.

همچنین برای اینکه هر شب نخواهید هنگام خواب عملکرد برنامه را متوقف کنید تا نصفه شب همه بیدار نکند می توانید محدوده زمانی فعال بودن عملکرد برنامه را مشخص کنید، مثلا مشخص کنید که برنامه از ساعت 7 صبح تا 23 ساعت را برای شما اعلام کند.

ساعت اندروید سخنگو

 

 

 

 

 

 

 

همچنین در برنامه گزینه ای وجود دارد که می توانید تنظیم کنید که در حالت سکوت(سایلنت بودن) ساعت را اعلام کند یا خیر، در این صورت شما می توانید هروقت که خواستید عملکرد برنامه را به صورت موقت غیرفعال کنید. 

قطع خودکار عملکرد برنامه در هنگام برقراری تماس از دیگر ویژگی های این برنامه است، که به صورت هوشمند شروع و پایان مکالمه را تشخیص داده و در طول مدت مکالمه هیچ صدایی برای اعلام ساعت پخش نخواهد کرد.

امکان انتخاب صدای گوینده، هشدار صوتی قبل از اعلام ساعت (دینگ دینگ اعلان در فرودگاه ها یا ساعت شبکه پیام ) و هشدار لرزشی به هنگام اعلام ساعت نیز از امکانات نسخه پیشرفته این برنامه به شمار می رود. با نرم افزار سخنگو دیگر هیچ وقت از زمان غافل نخواهید شد.

 

 • دانلود و مشخصات برنامه

 
دانلود
 • حجم: 1.57 مگابایت

 • نسخه: 6.3
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • 
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

منبع:دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران جوان laugh

لینک کوتاه این مطلب:http://yon.ir/chortak18

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۱ نظر داریم.

The flash ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۴۰

جالبه

Mohsen シ ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۵۷

بله خیلی ممنون از حضورتون :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی