چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

ترفند: یک جیمیل، چندین اکانت

توسط Mohsen シ در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۹

در موضوعات: کامپیوتر و اینترنت

تا حالا براتون پیش اومده بخواین تو اینستاگرام یا هر جای دیگه ای بیشتر از یک اکانت داشته باشین؟ خب مشکل چیه؟ باید برای ساخت هر اکانت، یک ایمیل منحصر به فرد داشته باشین! که خب ممکنه برخی ها بعدا اون آدرس ایمیل رو یادشون بره و یا هرچی... خلاصه در هر صورت شاید در پایان ببینین بیش از چندین آدرس ایمیل دارین و یادتون بره کی به کیه :) چاره کار چیه؟ به ادامه مطلب توجه کنین:

توی جیمیل نقطه ها نادیده گرفته میشن. مثلا این ایمیل:

example.ma.il@gmail.com

با این ایمیل یکی هستش:

examplemail@gmail.com

یعنی میتونین قبل از علامت @ بین کلمات و حروف نقطه بزارین! و جی میل اونا رو کاملا نادیده میگیره. خب این چطور به دردمون میخوره؟ فقط کافیه وقتی تو سایتی ثبت نام میکنین از ترفند بالا تو نوشتن آدرس ایمیل استفاده کنین. یعنی شما میتونین چندین اکانت داشته باشین که همشون تنها به یک ایمیل متصل هستن!

یک ترفند دیگه هم استفاده از + در آخر یوزر نیم هستش و جیمیل عبارت بعد از + رو نادیده میگیره برای مثال این آدرس ایمیل:

examplemail+blog@gmail.com

با این ایمیل برابره:

examplemail@gmail.com

توجه: اگر از ترفند بالا استفاده میکنین توصیه میکنم آدرس ایمیلی که استفاده میکنین رو یادداشت کنین چون اگر یک زمانی توی سایتی رمزتون رو فراموش کردین، بدونین کدوم آدرس ایمیلتون هست! (در کل منظورم اینه این دو تا ایمیل بالا شاید یکی باشن ولی برای سایت مد نظر ما دو تا ایمیل جدان... توضیحش سخته نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه!)

همین :) این آموزش رو هم از اینستا دیدم. امیدوارم به دردتون بخوره. توصیه میکنم همین الان برین و با آموزش بالا یک ایمیل به خودتون بفرستین تا مطمئن بشین کار میکنه. در پناه حق

پ.ن: راستی تو این چند هفته اتفاقات زیادی افتاده که دوست دارم یک پست نسبتا طولانی در موردش بنویسم! فکر کنم کم کم دارم به ماهانه نویسی عادت میکنم :) به امید روزانه نویسی در بلاگ!

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۷ نظر داریم.

نویسنده آشنا ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۳۸

سلام،
پست حاوی نکات مفیدی بود:) خسته نباشی رفیق🌹
ممنون.

Mohsen シ ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۳۷

سلام :)
ممنون لطف دارین :) خواهش میکنم

علیـــــ ََ ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹

البته بعضی سایتا خیلی سخت گیری میکنن اصلا ترفند نقطه و + توشون کار نمیکنه :(

Mohsen シ ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳

آره خب وقتی یک ترفندی میاد همیشه اون سایت ها هم ازش اطلاع دارن :) حدس میزدم شاید سایت هایی وجود داشته باشن که سخت گیری کنن چون ساخت برنامه ای که این طور ایمیل ها رو تشخیص بده کار سختی نیست

سینا هندی زاده ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸

سلام خیلی جالب بود حتما برای یک بار هم شده این ترفند و امتحان میکنم.
فقط یک سوال زمانی که ایمیل ثبت شده توی گوگل:
example+blog@gmail.com
زمانی که ایمیل ارسال میشه به اکانت
example@gmail.com
می یاد؟؟

Mohsen シ ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱

سلام :) ممنونم
نمیدونم حقیقتش. ولی فکر کنم نمیشه اون آدرس ایمیل بالایی رو ثبت کرد. ولی باز امتحان میکنم بهتون خبر میدم :)

فاطـــღـــمـه ツ ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰

من تو بیان دو اکانت با یه ایمیل دارم:)
در کل من چهارتا جیمیل دارم. یکیش مال شبکه های اجتماعیه ، یکیش مال ثبت نام تو سایت های مهم ، یکیش ارتباط با دوستای مجازی که نمیشناسمشون ، یکیشم تازه باز کردم مال دانشگاه که اسم و فامیلیمه :)
+ممنون از آموزش 🙏🌹

Mohsen シ ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۸

عه؟ :) والا من نمیدونستم وقتی فهمیدم اینقدر ذوق زده شدم گفتم بزار همین الان آموزشش رو بزارم XD

کار معقولانه ای هستش چون اگر احیانا رمز یکی از ایمیل هاتون لو بره دیگه نگران بقیه چیزا نیستین. دانشگاه واقعا مصیبته! هنوز شروع نشده من که خسته شدم :) شما رو نمیدونم.
خواهش میکنم ممنون از لطفتون!

عرفان‌‌ ‌‌‌‌ ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵

سلام، راستش خودم این قضیه رو نمیدونستم...
ممـــنون :))

Mohsen シ ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹

خواهش میکنم لطف دارین!

Ar. Taghizadeh ۰۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵

سلام نکته مفید و عالی بود.دستتون درد نکنه.درضمن منم تو خوارزمی درس می خونم .درسته الان شده شهدای گمنام ولی اونجا واسه ما همیشه خوارزمی باقی میمونه

Mohsen シ ۰۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۹

سلام :) خواهش میکنم! لطف دارین.
خیلی هم عالی. واقعا باعث خوشحالی هست که همشهری ها هم مطالبم رو میبینن :) امیدوارم همیشه موفق باشی دوست عزیز.

Sky Event ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱

سلام
عالی بود
دمت گرم

Mohsen シ ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴

سلام :)
ممنون خواهش میکنم

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی