چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

عکس مجسمه شیر های آبی شناور

عکس مجسمه شیر های آبی شناور

توسط Mohsen シ در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

در موضوعات: طنز

 

مجسمه شیر های آبی شناور (⊙.⊙(☉_☉)⊙.⊙)

امیدوارم گمراه نشده باشید... بله یک ترفند و خلاقیت کوچک در ساختار  باعث حواسپرتی شما میشود. _

مجسمه شیر های آبی شناور

 آب از طریق لوله ای شفاف به بالا رفته و از کناره های آن به پایین میریزد!.

 بینندگان با دیدم این شیر حس میکنند که این شیر آب بر روی هوا معلق شده و از عالم غیب آب می آید!!!. ≧◔◡◔≦


مجسمه شیر های آبی شناور

مجسمه شیر های آبی شناور

 این ترفند حتی در مجسمه های خانگی کوچک نیز بکار رفته ولی شما در چرتک بلاگ  این خلاقیت را در سطح شهر ها مشاهده می کنید :)

{تصمیم گرفتم یکمی جدی تر باشم ولی باز با نظر شماست اگه دوست دارید مثل قبل باشم مشکلی نیست :) }

#درپناه-حق-باشید

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۳۴ نظر داریم.

Haa Med ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰

شهر ما هم داشت. یادم رفته کجا بود.

Mohsen シ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴

عجب! ایول شهر شما میشسه بگید بیایم یک زیارتی بکنیم؟! =)

محمد روشنیان ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷

خلاقانه

Mohsen シ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴

بله ممنون از بازدیدتون ^-^

دخترک ناآرام◕ ‿ ◕ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

چه جالب

Mohsen シ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵

ممنون ^-^ موفق باشید

good men ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۳۹

بسیار عالی

Mohsen シ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶

ممنون :)

elahe sodagar ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۱۴

به به

Mohsen シ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۵۳

ممنون :)

حامد عبدالهی ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵

اینو توی شهر ما خیلی وقت پیش چنتا داشت.
منظورم خیلی وقت پیشه، نزدیک 2000 سال پیش از میلاد مسیح :))

Mohsen シ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

به به آقا حامد چه خبرا؟! خوش اومدید :)))

بابا بیخیال!!! کدوم شهر هست ما رفتیم عکس خارجی گذاشتیم :/در حالی که خود ایرانمون 2000 سال پیش هم اینو داشت xD
+خوش حال شدم آقا حامد ممنون از نظرت :)

بق بقو ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵

استفاده نمودیم:))

Mohsen シ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

خدا رو شکر ^-^ بازم استفاده کنید

ممنون از نظرتون :)))

فدایی رهبر ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱

خیلی قشنگ و جالب بود...

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷

تشکر نظر لطفتون هست :)

حامد عبدالهی ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۱

ممنونم داداش. خوب هستین؟
سلامت باشین
نه نزدیک 2000 سال پیش از میلاد مسیح، من دادم یکی ساختن بزارن سر گردنه دالغوز آباد سفلی تا گمراه کننده دشمنان باشه :))
خودمم از اون موقع مشغول عملیات تروریستی هستم

منم همینطور

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۸

اوه مای گاد! میشه منم به گروهک هاتون راه بدید؟! xD
بازم ممنون از نظراتتون :)

احسان پروانه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۵۱

سلام
خداقوت
با افتخار دنبال شدید ، ممنون میشم شما هم

منتظر حضورتون هستم

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳

سلام برادر
علی باورتون
افتخار دادید با افتخار هم دنبال میشید :)
ممنون از توجهتون به وبلاگ بنده ی حقیر :)

sina S.M ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷

کامنت حامد عبداللهی دقیقا چی میگه ؟!!!!!

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

خخخ از خودشون بپرسید D:

دختر خوب ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴

چه جالبه...

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷

ممنون ^-^

سجاد صالحی ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۵

در وبلاگ ما نظر بگذارید یا ما را دنبال کنید تا دنبالتون کنم.😃😃

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲

عاخه ضرر میکنیم :( خخ باشه حتما ;)

علی اسمعیلی ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

خیلی جالب ممنونم واقعا تعجب برانگیز است

Mohsen シ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۴

سپاسگزارم :)

Samira .. ۰۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۸

خیلی هم زیبا^_^

Mohsen シ ۰۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸

ممنون D: موفق باشید! ^_^

خانم اشک ۰۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۵۳

سلام سمپادی
خیلی جالب بود
منم با خودم گفتم نکنه سیمانیه روش شیرآب رو سوار کردن

Mohsen シ ۰۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸

^_^ ممنون از نظر لطفتون ولی الان وقتی بهم میگه سمپادی احساس میکنم فحش میده!!! XD
سپاس گزارم :) ممنون از نظر ارزندتون بازم به وبلاگ بنده ی حقیر سر بزنید ^_^

جو لیک ۰۳ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۲۳

من میدونستم:دی
شاختار یه تیم خارجکی نیست؟ :-"

Mohsen シ ۰۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۹

عه؟! :( بد شد...

خخخ خیلی تیزبین هستید ها!! ^_^ ممنون ممکن بود کلا متوجه نشم.سپاس گزاریم بابت لطفتون D:

Sir Mehran ۰۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸

سلام دوست عزیز شما رو به گروه وبلاگ نویسان برتر دعوت میکنم

میتونید از لینک زیر تو گروه جوین شین

https://t.me/joinchat/AAAAAAwKVakEc8Tgq8ns_A

ترک موویز

Mohsen シ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۷

ممنون داداش حتما میام ;)

yasiii hk ۰۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰

در پناه حق :)

Mohsen シ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶

D: تکیه کلامم هست دیگه چه میشه کرد! در پناه حق :)

yasiii hk ۰۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶

در پناه حق :)

Mohsen シ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸

همچنین :)

Haa Med ۰۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۳۰

:-)))
کرمانشاه.
در خدمتیم.

Mohsen シ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸

عجب...
حتما میایم :)

💖 miss fatemeh 💖 ۰۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۳

WOW ^__^

Mohsen シ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۱

D: ممنون از بازدیدتون خوشحال شدیم :)

ABOLFAZL :. ۰۷ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۰۹

اون دیه چه بیکاری بوده این و ساخته خخخخ

Mohsen シ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۱

خخخ چه طوری به ذهنش رسیده خدا میدونه ^_^ یعنی یک همچین آدم هایی هم داریم واقعا؟!
ممنون از نظرتون تشکر D:

Al i. ۰۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹

زیر آب یه ستون هست(آب نمیزاره دیده بشه)که شیر آب رو نگه داشته.
توی ارومیه هم همچین چیزی دیدم توی اهواز هم دیدم حوالی فرودگاه.

Mohsen シ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹

بله D: آفرین به شما ^_^
+راستی راستی تو ایران هست؟! پس من چرا به خارجه رفتم؟! :( آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم!!!
/ممنون از کامنتتون دوست عزیز بسی خوشحال نمودی &)

Al i. ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰

خواهش می کنم.
دنبالتون می کنم.

Mohsen シ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۰۶

ارادت داریم دوست عزیز :)
+ببخشید سرم شلوغ بود من هم شما رو دنبال کردم

مهلا نوری ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱

قالبتون بى نظىره. درباره ى چنىن تصاوىرى مى خواستم بگوىم حدود 10 سال پىش چنىن شىرآبى را در ىکى از استانهاى اىران مشاهده کردم.

راستى ممنون از اىنکه همچنان وبلاگهاىم را دنبال مىکنىد.

Mohsen シ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰

سلام خیلی ممنون به شما نمیرسیم والا ^_^ همین چند روز پیش گفتم نوروز تو راه هست یک دست و رویی به سر این وبلاگ بکشم :)
خیلی عجیبه که تو ایران هست ولی من ندونستم!!!!
+دنبال کردن شما افتخاری برای ما هست :) هر کی وب شما رو از دست داد یعنی هیچی دیگه! بازم ممنون از بازدید و دنبال کردنتون لطف نمودید ツツツ

Al i. ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸

سلام؛ ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ام ابیها (سلام الله علیها ) رو تسلیت عرض میکنم.

Mohsen シ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷

خیلی ممنون دوست عزیز در پناه حق باشی. بزرگی کردی...

fatemeh .m ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

بامزسست :)

Mohsen シ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷

ممنون :)

تصاویر ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۱

خیلی جالب بود

Mohsen シ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۳۳

ممنون :)

hossein _am ۰۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰

خیلی جالبه

Mohsen シ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴

ممنون تشکر از بازدیدتون :)

زهرا باقری ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۸:۱۶

اینا واقعیا؟؟؟؟؟؟؟؟0_0
وبلاگت عالیه  دنبال شدی:)

Mohsen シ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۶:۴۰

:) رفقا میگن تو ایران هم هست...
ممنون از بازدیدتون وبلاگ شما هم عالی هست :) با افتخار دنبال شدید :)

yeganeh jb ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۵

من ترفندشو میدونم
در این مجسمه ها یه لوله به کار برده شده که زیاد معلوم نیستذ  کافیه دقت کنید
من یادمه بابام از مهندس پرسید چطور ساختنشون یادم نمیاد کدوم شهر بود رفته بودیم

Mohsen シ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵

بعله ممنون :) خوب هست بعضی ها اینجا تجربه دارن ^_^

تشکر از نظرتون

فرشته ... ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

دیدمش اول یه کم تعجب کردم بعد گفتم قاعدتا باید از پایین بره بالا:)
حالا هم یه چیزی تو همون مایه ها شد:)))
موفق و مانا باشید
یاعلی

Mohsen シ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۲۶

خیلی هم عالی :)
ممنون از شما ^_^
علی یارتون

Melika ** ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

وای چقدر جالب بودن
انگار رو هوا هستن

Mohsen シ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۸:۱۷

خیلی ممنون :)
خیلی وقت میشد کسی به این پستا نظر نفرستاده بود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی