چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

استفاده از اموجی در کامپیوتر

استفاده از اموجی در کامپیوتر

توسط Mohsen シ در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۹۵

در موضوعات: کامپیوتر و اینترنت


شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که بخواید از طریق کامپیوتر و البته ویندوز 7 به پایین از اموجی ها در شبکات اجتماعی و برنامه ها استفاده کنید. اموجی یکی از روش‌های انتقال احساسات و پیام در قالب شکلک هستش و کاربرد اون در دنیای امروزی غیرقابل انکاره. توی این پست قراره راه استفاده از اموجی در ویندوز ۷ به کمک دانلود برنامه‌های جانبی یا استفاده از سایت‌ها رو معرفی کنیم. با ما همراه باشین!

روش اول استفاده از سایت‌های اموجی

روش اول استفاده از سایت‌های کپی اموجی مانند clickemoji.com هستش که توی هر سیستم عاملی (از جمله ویندوز ۷) میتونین به این سایت برین، اموجی مورد نظرتون رو پیدا کنین و با کلیک روی اموجی مورد نظر، اموجی رو کپی کنین و توی مکان مدنظر پیستش کنین. به همین راحتی :) خوبی این سایت اینه آخرین اموجی‌هایی که کپی کردین رو توی مرورگر نگه میداره و بعدا اگر خواستین همون اموجی‌ها رو باز کپی کنین دردسر گشتن بین اموجی‌ها رو نخواهید داشت. قابلیت سرچ بر اساس نام اموجی یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سایت هستش. سایت بسیار خوب و کم دردسریه و حتما پیشنهاد میکنم. اگر لازم بود نسخه آفلاین این سایت رو هم در آینده در خدمتتون قرار میدم!

روش دوم: نصب برنامه‌های جانبی

 

Emoji keyboard

برنامه اول برای استفاده از اموجی Emoji Keyboard از توسعه دهنده Rafsun Masud Prince هستش که میتونین از لینک پایین دانلود کنین. نرم‌افزار سبکی هستش و میتونین هر جایی خواستین با زدن دکمه F8 پنل اموجی رو بالا بیارین و ازش استفاده کنین. برای پنهون کردن پنجره هم کافیه از همون دکمه F8 استفاده کنین.مراحل نصبشم سادست و چند تا next میزنین.

لینک دانلود Emoji Keyboard

 

Emoji 2.0

برنامه دوم emoji 2.0 توسط Jack Le  یک برنامه پرتابل هستش یعنی میتونین روی فلش مموریتون بریزین و تو هر کامپیوتری استفاده کنین. یا اینکه اگر خواستین با اجرا کردن setup.exe برنامه رو نصب کنین. تنها پیش‌نیازش نصب بودن .NET Framework 4.5 هستش و اگر این روی کامپیوتر شما نصب باشه مشکلی نخواهید داشت. محیط گرافیکی ساده‌ای داره و میتونین از قسمت tray bar ویندوز (همون قسمت کنار ساعت و داخل فلش) برنامه رو بالا بیارین و استفاه کنین. 

لینک دانلود emoji 2.0

 

روش سوم: مهاجرت به ویندوز 10

ویندوز 10 قابلیت‌های جدیدتری ارائه کرده و از نظر پشتیبانی اموجی‌ها هم عملکرد خوبی داره. بعلاوه پیشتیبانی از ویندوز 7 به طور کامل توسط ماکروسافت قطع شده (من جمله آپدیت‌های امنیتی). ویندوز 10 شاید در ابتدا یکمی سنگین کار کنه ولی اگر روش درست بهینه‌سازیش رو بلد باشین میبینین که حتی شاید از ویندوز 7 هم عملکرد بهتری داره. تمامی درایورها و نرم‌افزار‌هایی که روی ویندوز 7 هستن میتونن بر روی ویندوز 10 هم کار کنن اگرچه هیچ تضمینی نیست اما امتحان کردنش ضرری نداره! پس شاید بهتر باشه به فکر نصب ویندوز جدید باشین :)

 

مشکل نمایش گرافیکی اموجی در ویندوز و مرورگر

متاسفانه ویندوز 7 به خوبی اموجی‌ها رو نشون نمیده و برای نمایش اموجی در تمامی پنجره‌ها باید ویندوز رو آپدیت کنین اما توی گوگل کروم میتونین افزونه‌ای رو نصب کنین که باعث میشه اموجی‌های صفحات وب به صورت گرافیکی نمایش داده بشن. میتونین این افزونه رو از فروشگاه گوکل کروم دانلود و نصب کنین:

افزونه chromoji 

کافیه توی صفحه‌ای که باز میشه روی add to chrome کلیک کنین و تو پنجره کوچیکی که میاد add extension رو بزنین. بعد از نصب شدن پیامی میاد و کافیه مرورگر رو ببندین و دوباره باز کنین تا بتونین اموجی‌ها رو توی صفحات وب به صورت گرافیکی ببینین :)

 

 

همچنین برای فایرفاکس هم میتونین از این افزونه برای افزودن اموجی به متنتون استفاده کنین:

افزونه Emoji CheatSheet

 

امیدوارم که از این پست خوشتون اومده باشه!

/تا آنچه بعد از این آید، در پناه حق باشید :)

لینک کوتاه مطلب:

https://goo.gl/k4nypo
نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۴۰ نظر داریم.

💖 miss fatemeh 💖 ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲

من فعلا نباید چیزی دانلود کنم.از ترس ویروسی شدن کامپیوتر خیلی خودجوش خودمو تحریم کردم -_-

Mohsen シ ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲

خخخ بله ولی این فایل فقط یک فایل اینترنتی ساده هست :)
پیشنهاد میکنم از آنتی ویروس nod32 استفاده کنید و آپدیت هم یادتون نره بعضی از آنتی ویروس ها مثل اویرا نمیتونند بعضی ویروس ها رو شناسایی کنند موفق باشید:)))

سیّد محمّد جعاوله ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳

ممنونم.

Mohsen シ ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

تشکر آقا! ممنون از بازدیدتون وبلاگ قشنگی دارید :)))

yasiii hk ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۱

جالب بود !

Mohsen シ ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

خیلی ممنون :)

💖 miss fatemeh 💖 ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹

ممنون بابت معرفی :))
ولی خودمون آنتی ویروس داریم "avast"
fh hdk;i odgd r,d il isja ,gd lk fhc ldjvsl -_-||

Mohsen シ ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰

(با اینکه خیلی قوی هم هستش ولی من باز میترسم) D: از نرم افزار comfort typing pro استفاده کردم :)))))
آواست اینقدر هم که فکر میکنید قوی نیست... ایست از اون قوی تر هست من تمامش رو امتحان کردم به هر حال خود دانید مشکلی بود در خدمتم :)

Haa Med ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۲۶

درود و ممنونم که کامنت گذاشتید.
اینم لیست اموجی های من که از یه سایت کش رفتم:
https://forum.soft98.ir/misc.php?do=getsmilies&editorid=vB_Editor_QR
البته برای وبلاگم استفاده میکنم.
ممنون از معرفی.

Mohsen シ ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۳۹

بله من هم خودم از یک وبلاگ قبلنا برای این استفاده میکردم درست عین این عکس های گیف بود :)
ولی از این پیج خبر نداشتم!!!
تشکر از راهنمایی تون لطف کردید ممنون :))))

💖 miss fatemeh 💖 ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵

هیییییعععععع واییییی ببخشید حواسم نبود اینگلیسی نوشتم!!!
ممنونم :))

Mohsen シ ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۲

خواهش میکنم :) ممنون از فعالیتتون ^-^

دختر خوب ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

شکلکای بلاگفا....جووووووووووون!

Mohsen シ ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۰۸

خخخ نمیدونستم اینقدر مهم اند فکر کنم باید به مطلب اضافه کنم :)
ممنون از بازدیدتون

سر گر می ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۰۳

سلام بر شما دوست عزیز وبلاگ مرا دنبال کنید تا دنبالتون کنم 😅😅

Mohsen シ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸

عجب!!! این که حرف من بود خخخ باش دنبال میکنم :) 

(نظر به هرزنامه رفته بود ها!)

arya baradaran ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۳۲

الان چرتک بلاگ یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mohsen シ ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۱۷

خخخ اسمه دیگه :) بعدا توضیح میدم از کجا در اومد :)

گروه فیزیک ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۳۷

سلام :)
وبلاگ جالبی دارید مخصوصا این پست آخر که در مورد ایموجی ها و ... بود ، کلا دانستنی های جالبی می زارید :)))

خوشحال میشیم وبلاگ ما رو هم لینک کنید و با یکدیگر روبط دوستانه تری داشته باشیم
ممنون
www.physics1.blog.ir

Mohsen シ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳

با سلام خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد :) راستش هنوز میبینم پست هام ناقص اند ولی خوب آپدیتشون میکنم

نظر لطفتون هست خیلی ممنون.
ما که از خدامون هست روابطمون دوستانه تر بشه ^-^ موفق باشید...

یک برنامه نویس ۰۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷

نسخه ی مک نداره ؟

Mohsen シ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸

اگه منظور شما از دانلود شده سایت هست تو هر ویندوزی کار میکنه ولی برنامش رو نمیدونم!

ممنون از بازدیدتون :)

مهیار شجاع ۰۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵

عالییییییییییییی

Mohsen シ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۰۴

خیلی ممنون :)))))

استا رت ۰۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۲۸

یه مسئله ای هست ویندوزبنده ده میباشدوکیبوردلمسیش دارای کل شکلک های متنوع میباشد
😃😉😄😇😌😏😓😘😢😢😪🍤🍤🍨🍪🍪🍮🍰🍳🗾➿⤴®➕➕❎❎🌠🌗🌑🌿🍀🌼🌼🌼🌼🌼🌽🌽🌽🍀🍂🍂🍄🌾🌻🌻💓💓💖💜💝💝💚💚💗💖❤❤✌✊🙎🙋🙅🙈👐🙉🙉🙉👤🗻🗾🗾🗾🗾

Mohsen シ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹

تو ویندوز 8 هم هست :) ولی هنوز ترفدار ویندوز 7 هستیم D:

استا رت ۰۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۳۰

وهمینجوری دلم خواست اون شکلکای اون فایله که معرف یک سایت شکلک داربودایناپیسشون کنم:)

😀
😬
😁
😂
😃
😄
😅
😆
😇
😉
😊
🙂
🙃
☺️
😋
😌
😍
😘
😗
😙
😚
😜
😝
😛
🤑
🤓
😎
🤗
😏
😶
😐
😑
😒
🙄
🤔
😳
😞
😟
😠
😡
😔
😕
🙁
☹️
😣
😖
😫
😩
😤
😮
😱
😨
😰
😯
😦
😧
😢
😥
😪
😓
😭
😵
😲
🤐
😷
🤒
🤕
😴
💤
💩
😈
👿
👹
👺
💀
👻
👽
🤖
😺
😸
😹
😻
😼
😽
🙀
😿
😾
🙌
👏
👋
👍
👊

✌️
👌

💪
🙏
☝️
👆
👇
👈
👉
🖕
🤘
🖖
✍️
💅
👄
👅
👂
👃
👁
👀
👤
🗣
👶
👦
👧
👨
👩
👱
👴
👵
👲
👳
👮
👷
💂
🕵
🎅
👼
👸
👰
🚶
🏃
💃
👯
👫
👬
👭
🙇
💁
🙅
🙆
🙋
🙎
🙍
💇
💆
💑
👩‍❤️‍👩
👨‍❤️‍👨
💏
👩‍❤️‍💋‍👩
👨‍❤️‍💋‍👨
👪
👨‍👩‍👧
👨‍👩‍👧‍👦
👨‍👩‍👦‍👦
👨‍👩‍👧‍👧
👩‍👩‍👦
👩‍👩‍👧
👩‍👩‍👧‍👦
👩‍👩‍👦‍👦
👩‍👩‍👧‍👧
👨‍👨‍👦
👨‍👨‍👧
👨‍👨‍👧‍👦
👨‍👨‍👦‍👦
👨‍👨‍👧‍👧
👚
👕
👖
👔
👗
👙
👘
💄
💋
👣
👠
👡
👢
👞
👟
👒
🎩

🎓
👑
🎒
👝
👛
👜
💼
👓
🕶
💍
🌂
🤣
🤠
🤡
🤥
🤤
🤢
🤧
🤴
🤶
🤵
🤷
🤦
🤰
🕺
🤳
🤞
🤙
🤛
🤜
🤚
🤝
🤸
🤼
🤽
🤾
🤹
👩‍🎨
👨‍🎨
👩‍🚀
👨‍🚀
👩‍🍳
👨‍🍳
👩‍🏭
👨‍🏭
👩‍🌾
👨‍🌾
👩‍🚒
👨‍🚒
👩‍⚕️
👩🏻‍⚕️
👨‍⚕️
👩‍⚖️
👨‍⚖️
👩‍🔧
👨‍🔧
👩‍💼
👨‍💼
👩‍✈️
👨‍✈️
👩‍🔬
👨‍🔬
👩‍🎤
👨‍🎤
👩‍🎓
👨‍🎓
👩‍🏫
👨‍🏫
👩‍💻
👨‍💻

Pale Emojis

👦🏻
👧🏻
👨🏻
👩🏻
👴🏻
👵🏻
👶🏻
👱🏻
👮🏻
👲🏻
👳🏻
👷🏻
👸🏻
💂🏻
🎅🏻
👼🏻
💆🏻
💇🏻
👰🏻
🙍🏻
🙎🏻
🙅🏻
🙆🏻
💁🏻
🙋🏻
🙇🏻
🙌🏻
🙏🏻
🚶🏻
🏃🏻
💃🏻
💪🏻
👈🏻
👉🏻
☝️🏻
👆🏻
🖕🏻
👇🏻
✌️🏻
🖖🏻
🤘🏻
🖐🏻
✊🏻
✋🏻
👊🏻
👌🏻
👍🏻
👎🏻
👋🏻
👏🏻
👐🏻
✍🏻
💅🏻
👂🏻
👃🏻
🚣🏻
🛀🏻
🏄🏻
🏇
🏻
🏊🏻
⛹🏻
🏋🏻
🚴🏻
🚵🏻
🤴🏻
🤶🏻
🤵🏻
🤷🏻
🤦🏻
🤰🏻
🕺🏻
🤳🏻
🤞🏻
🤙🏻
🤛🏻
🤜🏻
🤚🏻
🤝🏻
🤸🏻
🤼🏻
🤽🏻
🤾🏻
🤹🏻
👩🏻‍🎨
👨🏻‍🎨
👩🏻‍🚀
👨🏻‍🚀
👩🏻‍🍳
👨🏻‍🍳
👩🏻‍🏭
👨🏻‍🏭
👩🏻‍🌾
👨🏻‍🌾
👩🏻‍🚒
👨🏻‍🚒
👨🏻‍⚕️
👩🏻‍⚖️
👨🏻‍⚖️
👩🏻‍🔧
👨🏻‍🔧
👩🏻‍💼
👨🏻‍💼
👩🏻‍✈️
👨🏻‍✈️
👩🏻‍🔬
👨🏻‍🔬
👩🏻‍🎤
👨🏻‍🎤
👩🏻‍🎓
👨🏻‍🎓
👩🏻‍🏫
👨🏻‍🏫
👩🏻‍💻
👨🏻‍💻

Cream White Emojis

👦🏼
👧🏼
👨🏼
👩🏼
👴🏼
👵🏼
👶🏼
👱🏼
👮🏼
👲🏼
👳🏼
👷🏼
👸🏼
💂🏼
🎅🏼
👼🏼
💆🏼
💇🏼
👰🏼
🙍🏼
🙎🏼
🙅🏼
🙆🏼
💁🏼
🙋🏼
🙇🏼
🙌🏼
🙏🏼
🚶🏼
🏃🏼
💃🏼
💪🏼
👈🏼
👉🏼
☝️🏼
👆🏼
🖕🏼
👇🏼
✌️🏼
🖖🏼
🤘🏼
🖐🏼
✊🏼
✋🏼
👊🏼
👌🏼
👍🏼
👎🏼
👋🏼
👏🏼
👐🏼
✍🏼
💅🏼
👂🏼
👃🏼
🚣🏼
🛀🏼
🏄🏼
🏇
🏼
🏊🏼
⛹🏼
🏋🏼
🚴🏼
🚵🏼
🤴🏼
🤶🏼
🤵🏼
🤷🏼
🤦🏼
🤰🏼
🕺🏼
🤳🏼
🤞🏼
🤙🏼
🤛🏼
🤜🏼
🤚🏼
🤝🏼
🤸🏼
🤼🏼
🤽🏼
🤾🏼
🤹🏼
👩🏼‍🎨
👨🏼‍🎨
👩🏼‍🚀
👨🏼‍🚀
👩🏼‍🍳
👨🏼‍🍳
👩🏼‍🏭
👨🏼‍🏭
👩🏼‍🌾
👨🏼‍🌾
👩🏼‍🚒
👨🏼‍🚒
👩🏼‍⚕️
👨🏼‍⚕️
👩🏼‍⚖️
👨🏼‍⚖️
👩🏼‍🔧
👨🏼‍🔧
👩🏼‍💼
👨🏼‍💼
👩🏼‍✈️
👨🏼‍✈️
👩🏼‍🔬
👨🏼‍🔬
👩🏼‍🎤
👨🏼‍🎤
👩🏼‍🎓
👨🏼‍🎓
👩🏼‍🏫
👨🏼‍🏫
👩🏼‍💻
👨🏼‍💻

Mohsen シ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹

بعلههه xD فقط ای کاش نطات هم ادامه ی مطلب داشتن!

Frank ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲

I just could not depart your website before suggesting that I actually enjoyed the usual information a person supply to
your visitors? Is gonna be again frequently in order to inspect new posts

Also visit my web site :: Frank

Mohsen シ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲

with full respect to u 

well... this is a common website and i work on it when in free time :)
ill try to make my blog better but ur sentences eas a little complex can u tell me again ?!
+tnx for ur visit :D
alsou have nice website xD

حامد عبدالهی ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۴

البته یه راه دیگه هم هست ها
همین برنامه تلگرام دسکتاپ. میشه اموجیا رو کپی کرد و تو ویندوز ازش استفاده کرد

Mohsen シ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

آره قبلا این کار رو میکردم ولی کپی کار کسل کننده ای بود دنبال راهی میگشتم که برنامه خودش کپی کنه xD
+ممنون حامد جان عاشقتیم :)

مریم ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۲۲:۴۶

کار نمیکنه.مخصوصا تو ایسنتا

Mohsen シ ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۵۲

شاید مشکل از مرورگرتون باشه :) چون من استفاده میکنم. به زودی باز این پست رو آپدیت خواهم کرد

ستاره ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴

مرسیییییییی

Mohsen シ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۰:۳۴

خواهش میکنم :) البته فکر کنم این مطلب نیاز به آپدیت مجدد داشته باشه!

همایون ۰۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲

با تشکر از مطلب مفیدتون . کار من راه افتاد.به امید آموزش های بیشتر. با تشکر

Mohsen シ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۱۹

باعث خوشحالی من هست :) البته روش های دیگه ای پیدا کردم که به زودی باز این پست رو آپدیت میکنم!

Melika ** ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴

مرسی

Mohsen シ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳

خواهش میکنم :)

شرفی ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۰:۵۲

کلیپبورد چیه

Mohsen シ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱

وقتی چیزی رو کپی میکنین اون اطلاعات به حافظه موقتی تو کامپیوتر به اسم کلیپبورد میره. میتونین گوگلش کنین :)

علی زیرایی ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳

ممنونم تشکر

Mohsen シ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۵۲

خواهش میکنم :)

محمد صدرا عبدالعلی زاده ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۰۶

من اپرا دارم
چ کنم؟؟؟

Mohsen シ ۰۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۵۳

برای اپرا هم اون سایته کار میکنه مگر اینکه جاوا اسکریپتش غیرفعال باشه. اگر نشد که همین به صورت دستی کپی پیست کن :)

سعید ک ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۷

آقا دمت گرم

Mohsen シ ۰۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۴۴

خواهش میکنم!

unknown ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸

برا ویندوز 7 باید چیکار کرد ک ایموجی ها رو پوشش بده فق ایموجی های سیاه سفید و نیاره؟

Mohsen シ ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۱۲

ویندوز 7 به صورت کامل نمایش اموجی ها رو پشتیبانی نمیکنه.
برای نمایش صحیح اموجی ها توی مرورگر میتونین از افزونه هایی که معرفی کردم استفاده کنین.

باران ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۱

من وقتی میخوام نصب کنم میزنم دریافت دنلود نمیشه

Mohsen シ ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۸

روی لینک کلیک راست کنین و copy link location رو بزنین و تو صفحه جدید مرورگر paste کنین و برین. احتمالا مرورگرتون داره باز کردن صفحه جدید رو متوقف میکنه

آرتیما ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵

سلام ببخشید این فایل برای ویندوز 7 هست یا برا همه؟

Mohsen シ ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۲

شما برای استفاده از اموجی لازم نیست برنامه ای رو دانلود کنین. برنامه های معرفی شده صرفا جنبه معرفی دارن ولی میتونین تو هر ویندوزی نصب کنین

سلام ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۲۲

chromoji رو نصب کردم ولی ایموجی ها تغییر نکرد، ویندوزم 7 کرومم آخرین نسخه

Mohsen シ ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰

خود پلاگین تو ویندوز تغییری نمیکنه فقط در کروم بهتر نمایش داده میشه. نمیدونم این پست مال خیلی وقت پیشه شاید افزونه رو آپدیت نکردن!
چرا ویندوز 8 رو نصب نمیکنین؟

علی ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶

عالی بود

Mohsen シ ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹

ممنون :)

فلانی ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۴۸

اینقدر آنلاین نباش خواهر

Mohsen シ ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۳۳

چشم :)

زینب ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴

تشکر

Mohsen シ ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۳

خواهش میکنم

آرین عباسی ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵

روش اول اصلا به درد نمیخوره فلش نشان گر ویندوز رو خراب میکنه تا پاکش میکنی درست میشه
اصلا روش اول را توصیه نمیکنم

꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

روش دوم خداااااااااااااااااااااا بودددددددددد ممنونننننن*-*

Mohsen シ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹

خواهش میکنم :)

البته باید این پست رو آپدیت کنم. روش های بسیار بهتری هستش

꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۰:۵۷

اره دقیقا به نظرم بزار جوری که فونت ایموجیو دانلود کنی و به یه طریق وارد کامپیوتر بکنی 🙂
اگه تونستی حتما بزار و پست رو آپدیت کن خیلی ممنون😘

Mohsen シ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶

باش حتما :)

مرسی!

ژیکان ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

عالیییه 😍 یکی ع معضلاتم این بود رو لپتاپم ایموجی نداشتم 😐من واقعن بدون ایموجی میشه گف لال میشم😉

Mohsen シ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

اوهوم :) ممنون ازتون!

+ این پست برای خیلی وقت پیشه ولی اگر به ویندوز 8 یا 10 ارتقا بدین میتونین پیش فرض از اموجیا استفاده کنین

آلپ صنعت ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳

عالی

Mohsen シ ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶

ممنون

Zeynab ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲

سلام یک سوال ذاشتم.می خواستم بدونم این فایل حجمش زیاد نیست؟و برای پیندوز مشکل یا ویروسی ایجاد نمی کنه؟مخصوصا برای لپ تاپ های قدیمی...

Mohsen シ ۰۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۷

سلام.

این پست مربوط به خیلی وقت پیشه ولی برنامه مشکلی نداره من قبلا رو لپ تاپ خودم تست کرده بودم. بعدا یک برنامه بهتر پیدا کردم ولی یادم رفته پست رو آپدیت کنم.
زنده باشین

Zeynab ۰۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۳۰

ممنونم... پس من می تونم دیگه دانلودش کنم دیگه مشکلی نداره!!؟؟؟؟

Mohsen シ ۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵

پست برای خیلی وقت پیش هستش :) امروز آپدیت میکنم برنامه‌های جدیدی که میزارم رو دانلود کنین. اون قدیمیا فکر کنم به درد نمیخورن

 نه مشکلی ندارن خودم تستشون کردم.

Zeynab ۰۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰

خیلی ممنونم
یک سوال دیگه هم داشتم:
اینکه چجوری می تونم استیکرهای گوگل کروم رو گرافیکی کنم؟یعنی روش نصبش رو یاد میدین؟چون من دوبار سعی کردم ولی چون بلد نبودم نتونستم ایموجی ها رو گرافیکی کنم!!!):

ممنون میشم توضیح بدین^_^

Mohsen シ ۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶

لینکی که گذاشتم میرین روی دکمه add to chrome میزنین و اگر باز پنجره ای اومد روی install یا همچین چیزی کلیک میکنین :) بعد اینکه نصب شد احتمالا ازتون میخواد مرورگرتون رو ببندین و دوباره باز کنین.

چون الان دیگه ویندوز ۷ ندارم نمیتونم تستش کنم. اگر تونستم تست کنم بهتون اطلاع میدم

Zeynab ۰۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴

ممنونم از راهنمایی تون =)
بسیار عالی :)

Mohsen シ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

خواهش میکنم. لطف دارین :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی