چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

خب چخبرا؟! :)

توسط Mohsen シ در تاریخ ۰۹ آذر ۱۳۹۸

در موضوعات: آرشیو

خب این پست رو نوشتم که یکسری خبرایی بدم :) 

اول اینکه بنا بر درخواست دوستان قالب رو تغییر دادم. هنوز کمی مشکل داره و کامل نیست ولی از هیچی بهتره! قبول دارم قالب قبلی واقعا بیش از حد شلوغ بود. تصمیم گرفتم رنگ تم قالب رو به این سبز جلبکی (یا هر چیزی که هستش!) تغییر بدم. (وی از این رنگ در ویندوزش نیز استفاده کرده ^_^)

دوم باید خیلی وقت پیش میزاشتم ولی خلاصه داستان اینکه موندم پشت کنکور :) با اینکه به یک دانشگاه سراسری معمولی تو رشته مهندسی کامپیوتر احتمالا قبول میشدم ولی خب یک سال ارزشش رو داره... با توجه به اینکه اصلا اواخر هیچی نخوندم! (فورمول تبدیل سانتیگراد به فارنهایت هم یادم نبود!) خلاصه اینکه احتمالش هست مدت نسبتا زیادی نباشم :) دعا کنین برام!

سوم تصمیم داشتم کلا یک وبلاگ جدید باز کنم برای این آموزش ها و کلا هرچی... چون تو این وب باید طبقه بندی موضوعی و کلا همه چیزا رو تغییر بدم! ولی نظرم عوض شد... راستش هنوزم دو دل هستم! :/ خلاصه اگر خواستین یه وبلاگ جدید برا این چیزا بسازم لطفا تو قسمت نظرات بگین (میدونم قسمت نظرات هنوز عوض نشده! و البت آموزش به دل برویی هم ننوشتیم تا الان.)

و چهارم اینکه برنامه های بترکونی دارم برای بعد! :) همیشه تنبلی کردم ولی اینبار میخوام واقعا پست بزارم هر چقدر هم مزخرف که باشن! خلاصه منتظرم بمونین :( مثل همیشه خوش باشین و سلامت! 

+ واقعا امیدوارم بعد از برگشتنم بلاگ بیان قسمت مرکز مدیریت رو ریسپانسیو (واکنش گرا) کنه! درسته که خب من با موبایل نمیام ولی خوب "برو ایتز 2019! میک عه موو سان... " 

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۵ نظر داریم.

علیرضا تقوی زاده ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۷

دعا میکنم برات!!
خدا از دو دلی نجاتت بده بعد از نجات از تنبلی!؟ (بنا به گفته های خودت!)

Mohsen シ ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

ممنون دوست عزیز :))) تشکر از نظرت! خوش اومدین :)

نقل بلاگ ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰

سلام
قالبت که بهتر شده ، بک گراند قبلی یکم چشم رو اذیت می کرد ..
دوم هم که ایشالا تو کنکور موفق باشی :)
سوم هم من توی وبلاگم یه سوال پرسیدم که آیا با این که همه مطالب قر و قاطی هست مثل قالب و دل نوشته و آموزش مشکلی ندارن ؟؟ اکثر جواب ها این بود که نه مشکلی نیست اتفاقا خوشمون هم میاد . می تونی توی همین وبلاگ همه چی بذاری ، اینجوری غیرقابل پیش بینی می شه و شاید برای مخاطب هم جذاب تر باشه .

Mohsen シ ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۱

سلام :)
بعله ممنون ازتون. راستش قبلا بهم به صورت غیر مستقیم گفتن ولی نفهمیدم منظور اصلیشون چی هستش... اون روز داشتم نگاه میکردم خودم دیوانه شدم! ممنون از صادق و رک بودنتون :))
آهان پس مخاطبان وبلاگ شما مشکلی با این قضیه ندارن؟ خیلی عالیه پس... تشکر از اینکه گفتین واقعا نیاز داشتم! فکر کنم کاربران بیان بخاطر این کد کپچا زیاد نظر نمیزارن! بازم ممنون از لطفتون

گود لاگ!:)))
#پاتریک

Mohsen シ ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸

خیلی ممنون ازتون ^_^ خوشحال شدم واقعا! شما هم موفق باشین

.:Melika :. ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲

سلام
ایشالله موفق باشی ، برات دعا می کنم ❤

Mohsen シ ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰

خیلی ممنون :) شما لطف دارین.

محمد صدرا عبدالعلی زاده ۰۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱

وبلاگ خفنی دارید میشه باکس دوستان ما کدشو بدید

Mohsen シ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۱۶

به وبلاگتون فرستادم :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی