چرتک بلاگ

کدنویسی، آموزش وبلاگ، تفریح و دلنوشت با کمی چاشنی طنز

آزمون نه چندان ساده

توسط Mohsen シ در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰

در موضوعات: ابزار و قالب وبلاگ

این آزمون آزمایشی ساخته شده با ابزار آزمون‌ساز CSS است. منبع اصلی سوالات از این لینک هست.

1. کلاه‌های پانامایی اولین بار در کدام کشور ساخته شده است؟
2. جزایز قناری با توجه به چه جانوری نام‌گذاری شده‌اند؟
3. بازی چکرز چینی در چه کشوری ابداع شده است؟
4. جنگ بانکر هیل در کدام مکان رخ داده است؟
5. برس موی شتر از موی چه حیوانی چیزی ساخته شده؟

امتیاز شما:

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۶ نظر داریم.

سید محمد امین حسینلر ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۴۸

عالی

Mohsen シ ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹

خیلی ممنون

سید محمدرضا ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۴۶

قشنگ بود.
ممنون

Mohsen シ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۰:۲۱

خواهش میکنم. خیلی ممنون از نظرتون!

dorothy __ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۹

واقعا هم آزمون نه چندان ساده :{
ولی چه امکان باحالی!

Mohsen シ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۲۰

بله :)) فکر کنم اولین بار اینو توی کتاب انگلیسیمون دیده بودم یادم نیست کدوم کتاب بود.

مرسی لطف دارین ممنون از نظرتون!

میــ ــم ۰۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸

مزه داد(:
به وبلاگ من هم یه سر بزنید. قالبش چجوریه؟

Mohsen シ ۰۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲

مرسی! :)

وب خوبی داری... قالب غنچه و چراغه اگر اشتباه نکنم :) استاد صابر راستیکردار از همین قالب استفاده کرده نمیدونم سازندش هم خودش بوده یا نه.

میــ ــم ۰۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴

سلام. ممنون از تعریفتون. بله قالب غنچه و چراغه. فکر کنم خود ایشون ساختنش.

Mohsen シ ۰۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷

آهان خیلیم عالی :)

فقط یک چیزی... درسته رو قالب تغییرات زیادی دادین ولی هرچقدرم تغییر بدین مالکیت معنویش مال شما نمیشه. من خودم یا حتی قالب‌سازهای خبره‌ای مثل نقل بلاگ برامون مهم نیست لینک مربوطه حذف بشه یا نه صریحا هم گفتیم ولی همه راضی نیستن. با اینکه  آقای راستیکردار نگفتن ولی فکر نکنم ایشونم با این قضیه مشکلی داشته باشن چون خودشون فونت‌های آزاد زیادی رو ساختن ولی همه اینطوری نیستن... فقط خواستم بگم :) هر زمان از صفر یک قالبی رو ساختین تازه میفهمین چقدر دردسر و زمان حتی پشت ساده‌ترین قالب هم هستش.

میــ ــم ۰۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴

سعی می کنم آدرس رو برگردونم پس

Mohsen シ ۰۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹

دمت گرم :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی